lørdag 21. februar 2015

Ukas bruktfunn UKE 8.

Denne uka blir det bruktfunn igjen her hos meg.
For sist lørdag var jeg en liten runde og fant disse fine sakene her.
Riktig fornøyd med fangsten om jeg kan si det sånn.


Dette gamle slitte fatet her var bare så 
herlig i all sin slitte glans.
Noen ganger er ting helt riktig slitt liksom...


Disse vakre gamle bøkene fikk også
bli med hjem til meg.
Dekorative som bare det, måtte jo ha dem.


Dette speilet med fin dekor på
fikk heller ikke ligge i fred når jeg var innom.
Rett og slett digger slike speil.


Denne figuren her har også kommet i hus
siden forrige bruktfunn innlegg.
Klarer ikke holde meg unna disse herlige
butikkene, det er så morsomt...

4 kommentarer:

  1. Ja da har du igjen gjort noen flotte kupp.
    Både figuren og speilet kunne jeg ha tatt med meg.
    Og gamle bøker er jo som magneter. Prøver noen gang
    å la vær å se på de for jeg har mange gamle bøker.
    Men det hender beina liksom går litt av seg selv.hehe
    Ønsker deg ei flott helg .)

    SvarSlett
  2. wow, hva har kjøpt for vakker gammel aksje it !!! Jeg ønsker deg en fin helg, angie fra Tyskland

    SvarSlett
  3. Masse nydelig bruktfunn og bling-bling du viser på bloggen din! :)

    SvarSlett
  4. så mye flott. hadde veldig sansen for de flotte bøkene,

    SvarSlett