lørdag 28. februar 2015

Ukas bruktfunn UKE 9-

Litt brukt har det blitt nok en gang.
Er vel min form for avhengighet dette her rett og slett...
Men det skader hverken sjel eller sinn, så jeg
har ikke tenkt meg på noen avvenningskur altså. Dette
er noe jeg vil holde på med leeenge.


Dette fotografiet her måtte jeg bare ha med meg
hjem fra Gjenbruksbutikken på Roa. 
Vet ikke hvem den fine damen er, men hun ser 
veldig snill ut, så hun får vise seg litt fram hos oss nå.


Denne muggen her har også kommet i hus denne uka.
Tenkte den kunne egne seg som blomstervase. Nostalgisk og
fin som den er. Passer til en fin liten bukett.
Flere funn har det faktisk ikke blitt.
Rekker ikke så mange bruktbutikker når jeg jobber
så mange dagvakter.
God lørdag da dere. Kos dere i finværet.

5 kommentarer:

  1. Herlige funn. Syns også damen ser veldig snill ut, skikkelig god bestemor. Bare fortsett å finne brukte skatter og vis dem fram til oss, det er så mye fint du viser fram og det er så flott at noen har interesse for og tar vare på disse. Ha en strålende helg.

    SvarSlett
  2. Så fine skatter:)
    Jeg var innom byens bruktbutikk idag, men gikk skuffet ut derifra.
    Det jeg fant av interesse, kostet dyrere enn dyrt..
    Blir litt skuffet når jeg vet at de lever av at de får ting gratis og selger det videre...

    Men pyttsann - gelder meg over å se dine fine funn.

    ha en fin dag.

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  3. Du er en racer på bruktfunn, hadde vært artig å shoppe med deg en gang! :-)
    Tror vi lider av den samme avhengigheten... :-)
    God helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Du finner skikkelig fine godbiter :)

    Og denne gleden når vi finner noe som vi vet at vi bare mååå ha.

    God helg.
    Klem fra Spania

    SvarSlett
  5. Vi er nok mange som "lider" av samme avhengighet gitt ;) Men, det er som du sier, det kunne vært verre! Du har som alltid mange gode bruktfunn, intet unntak her ser jeg :) Damen ser veldig hyggelig ut ;)

    God søndag! Klem

    SvarSlett