fredag 13. februar 2015

Vårfarger mot helga.

Da går vi mot helg igjen.
Synes jeg har skrevet dette veldig ofte i det siste.
Jeg pleier ofte si at det føles som det bare er mandag og fredag
i ei arbeidsuke. Og når jeg satt her og skrev dette
innlegget er det akkurat sånn.




Blomster og lys blir jeg 
aldri lei av så et siste innlegg av fem på rad
her nå blir med disse lyse og vårlige fargene her. Synes 
kobberfargen passet flott til det lyse og sarte.
Fint å blande litt farge og stil.
GOD FREDAG:

3 kommentarer:

  1. Koselige blomsterbilder blir man glad av!
    Fin fredag og god helg til deg!

    SvarSlett
  2. Har virkelig fått sansen for kobber jeg også, det hadde jeg ikke trodd i fjor sommer :-) Nydelige bilder :-) Riktig god helg til deg :-)

    SvarSlett
  3. Blomster er viktige i hverdagen, og en får ikke for mye av de.
    Ja ukene går fort. Mye som skjer,
    til og med helgene raser av gårde.
    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett