torsdag 19. mars 2015

Blomsteravhengighet...

Må vel nesten bare innrømme at jeg er 
blomsteravhengig. Jeg liker å ha en bukett eller tre 
med friske blomster rundt omkring i huset.
Denne har jeg satt sammen selv av
to bunter kjøpt på Plantasjen.





For øvrig går jeg nå bare rundt å vrir meg og venter på lørdagen.
Da skal jeg nemlig på årets første loppemarked og jeg gleder meg som en liten unge.
Det er vel en annen ting jeg lider av avhengighet til tror jeg, nemlig 
loppemarked når det er sesong for det. Jakten på det unike,
det rare, romantiske, rustikke, vakre ja "you name it" 
det er virkelig vanedannende...
¤¤¤¤
Har du noen avhengigheter???
Legg gjerne igjen en kommentar her med din bekjennelse. Hi hi
Har sikkert flere avhengigheter også jeg, 
men kan jo ikke avsløre alt da...

6 kommentarer:

  1. Tror jeg må si jeg leder av samme avhengighet for blomster jeg også.
    Du er jo så flink til å sette de sammen til buketter og i en fin sammenheng.
    Flott med disse blomstene i det pannet oppå fatet og så sammen med hyssingen.
    Tror ikke jeg hadde kommet på det. Fint er det
    Hvor er det loppemarked på lørdag? I nærheten? Har faktisk helt fri på lørdag,
    Sakl til Jevnaker på søndag. Men kan nok ta en tur nedover på lørdag
    også visst trangen blir for stor hehe
    Ha en toppers dag :)

    SvarSlett
  2. Tror nok vi er mange som er avhenging av akkurat en-to-tre blomsterbuketter til en hver tid :-)
    Men oj så koselig det er med blomster rundt en.
    Flink du er å sette sammen bukettene .
    Ha en vakker torsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Nydelig bukett! Det er jo veldig koselig med levende blomster da, blir faktisk i godt humør av det jeg! ;) Og da er det jo verdt det, synes jeg! Ååå, så heldig - her har ikke loppesesongen startet enda, men jeg også gleder meg veldig til første loppis.

    Ha en god dag, og lykke til på lørdag ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja det er skjønt med blomster- og en bukett gjør noe med hele rommet :)

    Om jeg har en avhengighet ? Jeg har nok så mange som har blitt så selvfølgelige så kan jeg kan ikke komme på noe. Men ok.. alt fra at jeg må bruke tanntråd hver dag til at jeg elsker alt som har med lukt å gjøre.

    God helg klemmer Monica

    SvarSlett
  5. Flott bukett du har laget, Marit! Alltid så blomstende og trivelig hjemme hos deg:) Jeg er som deg, avhengig av blomster og så er jeg ganske avhengig av å komme meg ut på tur i skog og mark....ikke bare fordi jeg har hund, men det gjør godt for både kropp og sjel. Ganske avhengig av søte ting som kaker..hehe...jeg, tror jeg stopper der.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Bellísimo su blog ,una decoración maravillosa me encanta todo lo que he visto ,felicidades...besos y si gusta le invito a mi espacio.

    SvarSlett