lørdag 7. mars 2015

Bruktfunn UKE 10.

Jadda, her har det blitt litt bruktkjøp igjen.
Ikke de store investeringene, eller de store tingene, men
det er nå like gøy for det.




En fin gammel boks med Sandkakeformer fant jeg, 
og dette gamle rivjernet til å henge på veggen synes jeg også var kjempefint.
Det er plass til å ha en bit kardemomme i det på toppen.
Er ei lita hylle inni og et lokk oppå.
Praktisk og nyttig.



Denne nydelige veggvasen måtte jeg bare ha.
Rett og slett mye på grunn av at det var den skjønneste 
grønnfargen på den.



En liten moccakopp i sølvfarge måtte 
også bli med hjem til meg. Litt bling må man ha i hverdagen,
og i tillegg liker jeg kopper veldig godt.
Denne måtte med...
¤¤¤¤
God lørdag folkens.

1 kommentar:

  1. God dagen! Det vesle rivjernet var herleg! Men såg også på eit bilete ei kaffikvern som du sikkert hgar funne tidlegare? Den såg utruleg fin ut. Skulle gjerne ha sett bilete av den! Har du brukt den noko? Eg hugsar bestemor hadde ei sån gammal med skuffer, men den har visst havna hos ein slektning eller i boset etter arveoppgjeret.
    God helg til deg! :-)

    SvarSlett