lørdag 14. mars 2015

Bruktfunn UKE 11.

Jeg kan avsløre at det ble noen bruktkjøp i går.
Dere får bare se det ene kjøpet her i dag, fordi jeg desverre
ikke har rukket å ta bilder av de andre kjøpene.
Men følge med så kommer det siden.





Denne gamle symaskinen er faktisk fra 1874
og har verdens fineste patina. Herlig dekorativ og faktisk så
fungerer den også. Fant fram noen gamle trådsneller
og ei broderisaks med det samme. Så nå er det ny dekor på min
gamle kjøkkenbenk. Skal prøve å få vist dere de andre
kjøpene på mandag, men tør ikke love noe.
Helga er også fullpakket nemlig, både med jobbing og
sangkveld, noe som blir gøy.
¤¤¤¤
Håper lørdagen din blir kjempefin.

5 kommentarer:

  1. takk for inspirasjon !!! en vakker helg ønsker angie

    SvarSlett
  2. Nydelig maskin - minner meg sterkt om mormor som var sydame og sydde masse klær til bygdefolket på ei lignende maskin:) Nå skal jeg ut i sola - klem

    SvarSlett
  3. En nydelig symaskin.
    Et flott funn.
    Ha ei fortsatt god jobbhelg :)

    SvarSlett
  4. Å diu lure,du liker å holde oss på pinebenken skjønner jeg!Ihvertfall ble jeg veldig nysgjerrig opå resten,spesielt siden du starter så bra med denne flotte symaskinen!!!!
    Har et par slike selv,så koslig å ha stående synes jeg og nå fikk jeg faktisk plutselig lyst å ommøblere og flytte litt om på ting og tang maskienen unkludert,hmmmm....skal jeg gidde?
    Først ut på tur aldri sur med hundene!
    men måtte sette meg ned med blogg litt,har hatt så dårlig tid til det i helgen!Er jo det kosligste som finnes.
    Ha en flott nye uke,med forhåpentligvis litt roligere tempe Marit :)))Toveklem .)

    SvarSlett