søndag 22. mars 2015

Bruktfunn UKE 12 på en søndag...

Nå blir det bruktfunn på en søndag dere.
For i går var jeg på et fantastisk loppemarked.
Det var på Tyristrand i Buskerud, en times kjøring,
men absolutt verdt det. Jeg fant så masse fint 
synes jeg. Vil dele litt av fangsten
min her med dere.


Denne bittelille kaffekjelen i aluminium var sååå søt.
Kaffeboksen fant jeg også i går. Lykke!!!


En kuvert med Grethe fra FIggjo fikk jeg også tak i.
Skikkelig koselig servise.


Noen store Løveglass var jeg også heldig å finne.
Var overrasket over at ingen hadde funnet dem før meg, 
for jeg var ikke akkurat førstemann inne i denne avdelingen.
Var andre som løp mot kjøkkensakene før meg, 
jeg tok den lange køen for å komme fram.


Det var også en liten auksjon der.
Jeg var så heldig å få tilslaget på denne samlingen av 
bestikk som du ser her. En liten del av det var 
faktisk i 830 S. Auksjonarius hadde sjekket det på forhånd
så de visste hva de auksjonerte bort. 
Måtte betale litt for dette selvsagt, men absolutt verdt det.
Jeg digger gammelt bestikk. 


En liten sukkertøykrukke klarte jeg heller ikke å la stå.
Tror ikke den er så gammel, men uansett alder er disse veldig dekorative.
Skal fylle den opp med påskegodis jeg.
¤¤¤¤
Fant flere ting enn dette og skal 
prøve å få tatt noen bilder av flere ting etter hvert.
Kan bare ikke love når jeg får laget innlegget, 
Kanskje til lørdagen igjen.
¤¤¤¤
Dere får noen flere innlegg denne uka
med litt "lekebilder" jeg har laget med noen av 
tingene dere har sett her.
¤¤¤¤
GOD SØNDAGSKVELD FOLKENS:


2 kommentarer:

  1. Ja du fikk tak i en del flotte ting ser jeg. Skikkelige kupp
    Har en del av det Grete serviset. Er et flott servise.
    Ble nok ingen tur på meg, litt for langt syns jeg.
    Hadde en del oppgaver på hjemmefronten i går.
    I dag har vi vært på Jernbanemesse på Jevnaker. ikke så spennende,
    hehe, Men ei vennine og jeg reiste på glassverket i stedet. Mye bedre.
    Men var litt kjedelig at ikke alle butikkene var åpne. Må nok en tur til sommeren også.
    Ha ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  2. Dette loppemarkedet skulle jeg gjerne vært på, snakk om mange fine ting! Du må være en ræser til å finne godbitene! (",)

    SvarSlett