tirsdag 17. mars 2015

Her er jeg igjen...

Der ble det visst en liten to dagers pause på bloggen.
Skal noe til å rekke over alt gitt.
Denne gangen var det bloggen som fikk bli salderingsposten.


Ser at det nå vil bli travlere tider fremover og selv om jeg
gjerne skulle fortsette å legge ut et innlegg om dagen, så klarer jeg nok
ikke det lenger. Jeg skal IKKE slutte å blogge, men innleggene 
fra meg kommer ikke til å komme hver dag.
Jeg slenger ut et innlegg når jeg får tid og ånden over meg.
Vil tro det blir flere ganger i uka, bare ikke hver dag.
Om du vil se litt til meg og mitt hver dag, kan du finne meg på 
Instagram som, @bruktogblandet 
Der legger jeg ut bilder rett som det er. 
Det er ofte ikke de samme bildene 
som på bloggen heller.
Ta en titt om du vil, og følg meg gjerne 
der også.
¤¤¤¤
Stor klem fra Marit



4 kommentarer:

  1. Har full forståelse for at et innlegg om dagen blir litt heftig. (",)

    SvarSlett
  2. Ja du er blitt savnet. Men slik er det
    noen ganger. Ikke alltid en rekker over alt.
    Noe må da vike. Du får slappe av litt innimellom slagene.
    Ønsker deg ei god uke midt i travelheten :)

    SvarSlett
  3. Sånn er det - ikke alltid man greier å følge opp alt like godt.
    Jeg er fornøyd hvis jeg greier et innlegg per uke - selv om jeg sjelden har det for travelt mangler jeg ofte inspirasjon til å skrive gode innlegg.
    Da får det blir når "ånden" kommer over en og man synes det er gøy.
    Synes det er litt synd at Instagram har tatt over så mye av tiden til de som før var ivrige bloggere, men det er slik det blir. Jeg er intet unntak. :-)
    Gleder meg til å lese innleggene uansett om de kommer hver dag eller med litt mellomrom. :-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Bra at det ikke er bare meg som ikke greier helt å henge med! Det er jo så utrolig mye en har lyst til å gjøre, men døgnet har fremdeles bare 24 timer.
    Jeg er nok oftere på Insta enn på bloggen, men jeg liker begge deler. Så vi treffes nok både her og der fremover :-)

    SvarSlett