tirsdag 10. mars 2015

Hverdagstanker.

Tiden er knapp om dagen,
så denne uka fortsetter med ett bilde hver dag.
Forrige uke var likedan, så jeg lurer på om jeg i det hele tatt kommer
til å ha tid til å ha tid til å kjenne litt på den fine
milde tiden vi har foran oss...


Akkurat når du står oppi sånne travle dager
kan man tenke at det ser mørkt ut for det å ta tiden tilbake
og bare lytte, snuse og myse litt på tingene rundt deg.
For min egen del håper jeg at neste uke vil bli noget roligere 
enn disse to siste ukene. Og den som venter på noe godt
venter ikke forgjeves sies det, så jeg håper...


4 kommentarer:

  1. Neimen huff.
    Vi lever bare en gang,lkan ikke la tiden gå med til bare plikter,stress,hverdag og jobb.OM ikke det er lange stundene,så må du rett og slett bare nødt til å finne et og annet øyeblikk hvor du bare senker skuldrene og trekker pusten og nyter litt! Som for eksempel å se på den nydelige primulaen din på bildet.Har likeens selv,to stykker faktisk - har du forresten prøvd å plante slike ute???? Nydelige er de ihvertfall og lyser skikkelig opp - sug til deg fargen og fordigheten og tenk at nå er det sanrt vår og så deilig det kjennes ut!
    Ta en kopp kaffi og noe godt å spise,ladd batterien og så kan du kjøre på videre!Du kan nok trikset,men det er å gjøre det da!!!! ;)
    Toveklem .)

    SvarSlett
  2. Travle dager er vanskelig å stoppe, men pust inn vårstemningen ut og inn av døra i din travle hverdag.
    Du formidler i alle fall god stemning med bildene dine.

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja enkelte tider er mer travle enn andre.
    Godt en kan gå ut fra at det blir litt roligere tider.
    Herlig tid vi er inne i nå. Vi får nyte det i små dra innimellom.
    Ha ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  4. Livet er igrunn hektisk i perioder.
    Synes du er flink som får til et blogginnlegg hver dag - det greier ikke jeg.
    Alltid koselig å titte innom hos deg!
    Ha en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett