søndag 8. mars 2015

Roser i Løveglass.

God søndag alle mann eller kvinner.
I dag er det jo faktisk Kvinnedagen. Her hos meg
feirer jeg dagen med noen rosa bilder.



Har puttet en liten rosebukett oppi et Løveglass.
Rosene er "resirkulerte" slik jeg pleier å gjøre. Jeg napper av de ytterste kronbladene
og får igjen en "knopp" slik at det ser ut som en bukett rosenknopper.
Noe som langt fra stemmer da dette er overmodne roser...
Men de er absolutt like dekorative synes jeg.


Kronbladene som jeg har plukket av har jeg strødd rundt glasset.
Ble fine bilder ihvertfall. Jeg er nok ikke så romantisk
 i stilen som dette egentlig, men kreative innfall
de kan få hvilket uttrykk som helst.



Da vil jeg bare si God søndag til dere,
og gratulerer med dagen til alle damer.

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, og tusen takk for at du gratulerte meg med dagen da;-)
    føler meg truffen her.
    Gratulerer til deg også.
    Ha ein fin søndag.Klem

    SvarSlett
  2. Herlige rosebilder. Ikke dumt å "nappe" overmodne roser
    Ble en flott liten bukett.
    Så mange flotte bruktfunn under her. Den lille riva var stilig.
    Ikke sett slike før.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  3. Så fint! Har du de lukkemekanismene til glassene også?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke bøyle til glasset. Kjøpte det uten, men jeg bruker det bare til pynt så det går bra.
      Har noen Le Milleur glass med bøyle på tror jeg.

      Slett
  4. Åh, jeg likte rosene i glassene overraskende godt. Vakkert!

    Gratulerer med kvinnedagen :-)

    SvarSlett
  5. Neimen så nyedlig !!
    Hvordan kom du på dette tenker jeg, og klør meg i hodet hehe...
    Men det var skikkelig flott ! :)
    God kveld og fin ny uke !
    Klem

    SvarSlett