torsdag 12. mars 2015

Trenger visst noen nye blomster...

Torsdag og det ser ut til at det er på tide med noen nye 
blomster på bordet...


Disse rosene er nesten tørre og jeg
har samlet dem i en terakottaskål på bordet.
Dekorative selv om de er visne.
¤¤¤¤
Takker så mye for de fine kommentarene deres på
innlegget mitt om travle tider på tirsdag.
Jeg klarer meg fint, for dette er sånn det blir noen ganger.
Gjøremål og ting man skal utføre kommer gjerne 
i bolker, men til uka da er det ingen ekstra ting på programmet.
Det gleder jeg meg til. Bare den vanlige "Dagsplanen".
Ønsker dere alle en fin torsdag.


4 kommentarer:

  1. Noen ganger er det rett og slett utrolig hektisk, men når man da har noen tidslommer å se fram til er det lettere å stå på. (",)

    SvarSlett
  2. Nå er helgen rett rundt hjørnet så da unner du deg en ny bukett eller plante.Selv om jeg synes desse som er på vei mot den sanne død også har sin ynde,enn så lenge!Og de må jo virkelig nytes så lenge det lar seg gjøre!!!
    Tenk - snart kan vi plukke inn blomster ute,ju-huuuu!!!
    Tovekle m:)

    SvarSlett
  3. Ja en trenger stadig en ny blomsterbukett.
    Selv om de tørka rosene dine også er flotte.
    Her er det også full uke denne uka.
    Eneste "fridag" er i dag. Men med en god del
    på prøgrammet likevel. Må visst også levere en
    gave til ei som har bursdag i dag. Hadde egentlig
    ikke tenkt meg ut på noe i dag, syns det er så godt med
    en hel hjemmedag innimellom. Men, men. Noen ganger
    må en bare ut likevel.
    Ønsker deg en riktig god dag :)

    SvarSlett
  4. Tørka blomster er fint i krukker og skåler,
    men kan selvfølgelig ikke måle seg med friske roser og tulipaner.
    Nå har jeg ligget på stranda ett par dager, og glemt å vanne blomster, så blir nok noen nye blomster her også til helga.
    Blomsterprisene i Spania er bare en brøkdel av hjemme, så her er det lov å frotse.

    Kos deg.

    SvarSlett