mandag 27. april 2015

Lenge siden sist.

Dårlig med innlegg fra meg om dagen.
Må innrømme at Instagram har "tatt" meg også.
Jeg som var så skråsikker på at det ikke skulle skje...
Men må nok bare innrømme at det har skjedd.
Så lett tilgjengelig hele tida når du
har det på telefonen.


Denne vasen i Fattigmannssølv fant jeg på loppemarked i helga.
Den er knust inni, men det blåser jeg i. 
Var vakkert shabby synes jeg.  Har kun funnet en ting i fattigmannssølv før
på loppis. Er ikke det som får stå i fred akkurat. Mange liker dette.


Helt forundret over at denne fortsatt sto
igjen da jeg var innom klokka 14.30 på ettermiddagen.
Men jeg hadde selv oversett den tidligere på dagen,
så mulig fler hadde for dårlige øyne.
¤¤¤¤
God ny uke folkens og nyt den 
herlige årstida vi har nå.

5 kommentarer:

  1. Ja har savnet innlegg fra deg.
    Lurte på om du var reist nordover.
    Er visst lenge mellom innleggene her også.
    Blir litt kjedeligere å blogge når det er så få andre
    av de en har hatt kontakt med ei god stund som omtrent slutter av.
    Ikke er jeg innom på Instagram heller, Eller ihvert fall veldig sjelden.
    Syns fortsatt at det er litt for kjedelig. Eller kanskje jeg bare ikke har lært
    meg å like det. hehe
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Godt du er tilbake :)
    Jeg har ikke våget meg på instagram - synes jeg bruker mer enn nok tid på nettet allerde.
    Den vasen var bare sååå fin.
    Og du er jo så fantastisk til å ta bilder.

    Klem fra Valdres

    SvarSlett
  3. Holder meg til bloggen jeg. Her kan jeg være min egen redaktør og gå litt dypere hvis jeg vil. Men innleggene kommer ikke så ofte fra meg heller.

    SvarSlett
  4. HihHihi...lenge siden jeg skjønte st du var hektet!!!! ;)
    Synes nå blogginnlegg er kosligste jeg da,selv om insta er umiddelbar moro! Man får henge med så godt man kan :)))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlett