lørdag 2. mai 2015

Mai og utetid.

Ja da har Mai måned kommet og årets store utetid
er erklært for åpnet. Nå er det godt og varmt om sola stikker i og
litt småtteri er puttet i jorda. 


Her hos meg er det kun noen Stemor, 
for stadig vekk er det kuldegrader på morgenen og ikke akkurat
temperaturer for så mye annet å stå ute i.


Pus er gjerne med på tur om man skal
ut å gå. Her har han blitt med på skogtur og sitter på 
trappa til trehytta vi snekret til gutta da de var små.


For å gjøre litt mer ut av Stemorsblomstene har jeg satt dem 
i en gammel bolle i sølvplett og i en gammel
emaljert kjele. Så har jeg puttet litt mose rundt dem for å 
lage en liten illusjon av skogbunn.
Koselig å pusle litt med sånt.
¤¤¤¤
GOD LØRDAG OG SKITT JAKT
TIL DERE SOM SKAL PÅ LOPPIS.

7 kommentarer:

  1. Våren er deilig!
    Så koselig å ha med seg pus på tur! :-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Endelig er det vår på ordentlig og nå kan sommer varmen snart komme :) Flott med blått og sølv i sammen. Det er stemor det går i her også- det er en fin blomst på mnage måter.

    Ønsker deg en fin uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Fine pusen og skjønne stemor! Jeg har ikke kommet så langt at jeg har kjøpt inn sommerblomster ennå, men er ikke så lant unna. Deilig tid vi er inne i nå, Marit:) Flotte farger på blomsterbuketten din i forrige innlegg!

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Igjen - koselige bilder hos deg.
    Har også planta ut stemor - de tåler jo en kald vår.
    Men nå vil jeg ha SOL - SOL og gjerne enda mer SOL.

    SvarSlett
  5. Her var vår stemning ! Så skjønt :) Så kos at pus er med!
    Nå er det jo faktisk nesten sommer, hvertfall i går og i dag hehe...
    Men det varer vist ikkje lenge.
    Uansett vær håper eg dere får ei herlig helg, og strålende fin 17 mai feiring ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Bare innom for å ønske deg en flott sommer !!
    Ser du er lite aktiv i bloggland du også for tida.
    Håper det er fordi du har det bra og altfor travelt til nettskribling !! :)
    God sommer og god klem

    SvarSlett