mandag 29. juni 2015

Hei igjen. Husker dere meg?

Det var lenge siden forrige innlegg ja. 
Men i dag hadde jeg både lyst tid og datatilgang så da 
blir det et innlegg fra meg i feriemodus.


Inspirasjonen til blogginnlegget er faktisk denne Takløken her.
Jeg visste faktisk ikke at Takløk blomstrer, men det gjør
den såvisst og så utrolig vakre blomster den har også.



Det kommer et bilderas her fra hagen i krukker på trappa mi.
Er så lenge siden jeg har blogget at nå må det bli et 
skikkelig langt innlegg med masse bilder.



Stemorsblomstene er en av mine favoritter.
De tåler nesten alt de fra kulde til å ligge strøkne rett ut 
i sola. Bare å vanne litt så er de like pigge igjen.
En herlig blomst.






Disse Petuniaene i sort, eller ihvertfall dyp purpur
liker jeg også godt. Spennende farge på en blomst.




En potterose har faktisk også klart å henge med fra i våres.
Ikke verst det hos meg.
Nå håper jeg at dere alle får en flott sommer.
Jeg er klar for tre ukers sommerferie nå,
så kanskje jeg får somlet meg til å lage noen flere innlegg.
Om dere er på Instagram finner dere meg der under
navnet bruktogblandet, eller på navnet mitt.
Skjønner godt om dere har gitt meg opp, men jeg finnes altså
fortsatt her. Skal prøve å blogge litt oftere,
men lover ikke hvor ofte.

4 kommentarer:

  1. Å, så koselig med blogginnlegg fra deg!
    Jeg følger deg på Instagram også, men synes ennå det er koseligere med blogg. Selv om jeg også bruker Instagram mer enn jeg blogger. Men det er noe med tilgjengeligheten der og da hvis man plutselig har et blinkskudd. Skal man blogge synes i hvert fall jeg at det må ha litt "substans" og mening. Og det er ikke så lett når dagen flyr og gjøremålene står i kø.
    Kjempekoselig hos deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Ja jeg husker, og savner dine koselig innlegg.
    Men forstår godt at du ikke blogger så mye,
    er stille hos meg også for tida.
    Herlige blomsterbilder hos deg.
    Har veldig lyst til å lage et steinbedd med bl.a. takløk.
    Den er flott.
    Ha en herlig sommer :)

    SvarSlett
  3. Det var koselig å se deg her igjen- mye koseligere enn insta :)

    Nydelige blomster og den pur pur/ sorte er helt nydelig og spesielt sammen med lyserosa :)


    Ønsker deg fine sommer dager

    Sommerklemmer Monica

    SvarSlett
  4. Så koselig å "se" til deg igjen :) Mange herlige sommerblomster hos deg!

    Jeg skjønner at det liksom mer instagram det skjer for mange bloggere om dagen - så kanskje jeg får vurdere det jeg også ;) Men det er mye koseligere med et blogginnlegg da, såklart!

    Jeg håper du får en god ferie, med gode og varme sommerdager.

    Klem, Line :)

    SvarSlett