søndag 16. august 2015

Å bygge seg et lite Hageskur.

Da var jammen ferien over og jobben har 
 vært hovedgesjeft i en måned allerede.
Det vil si at det er akkurat en måned siden 
jeg og mannen begynte på dette 
prosjektet her.




Vi ville bygge oss et lite hageskur.
Ikke til bruk for redskaper og sånt, men et til
bruk for hygge og kos. Som en liten 
hagestue. (Dere som har fulgt oss på Instagram vet alt, 
men for dere andre er det kanskje gøy å se.)



Vi har gjenbrukt en del materialer til reisverk og panel og ellers
gjort alt så billig som mulig.
Inni har vi imidlertid brukt en god del maling... 
Her ser dere ferdig resultat inni.


Det lille hagehuset ble faktisk innviet denne helga.
Skal få et innlegg med innredningen i morgen.
Håper noen fortsatt har meg på bloggrullen sin da.
Må innrømme at jeg er en fryktelig dårlig blogger om dagen.
Men som sagt i morgen da kommer det interiør fra det
 lille hagehuset vårt.
Fortsatt fin søndagskveld da.
Stooor klem fra Marit



3 kommentarer:

  1. Det var jo ei koselig lita hagehytte.
    Gleder meg til å se innredningen.
    Er koselig å kunne krbbe under tak i den Norske sommeren,
    Selv om jeg ikke kan klage, syns jeg har vært heldig med været
    mye av ferien. Her har jeg også jobbet i en mnd.
    Men har likevel fått til etpar turer sammen med min kjære som
    hadde ferie etter meg. Til uka skal jeg to-tre dager til Oslo
    i forbindelse med jobb. Blir nok en varm og flott tur
    Ønsker deg ei herlig ny jobbuke :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk! Gøy å gjøre noe morsomt sammen, og for en flott idé! Gleder meg til å se inni :)
    Jeg blogger fremdeles og leser blogger. Synd så mange er blitt borte. Fortsett å blogge!

    SvarSlett
  3. Har jo fulgt dere på IG, men alltid artig å få se større bilder samlet på bloggen også. Liker virkelig dette prosjektet! (",)

    SvarSlett