mandag 17. august 2015

Interiør i Drengstua.

Som jeg lovte i går kommer det her 
et lite innlegg med selve innredningen fra Hagehuset.
Huset har fått navnet Drengstua.
Synes det er et koselig navn.



Huset er ikke større en 10 kvm, så det er ikke store
flekken dette her, men vi har fått laget til en
kjøkkendel og en stuedel.




Må innrømme at vi er veldig fornøyd
med resultatet og at hele søndagen ble tilbragt her inne
for mitt vedkommende. 
Dette er 10 kvm med ren glede og kos.
Rett og slett rekreasjon i egen hage.



10 kommentarer:

  1. Å dette var var kos
    så masse sjarm
    tenker dette er yndlings plassen ja
    kos dere max
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Drengestua ble et paradis i hagen din.
    Her var det plass til mange av dine flotte bruktfunn.
    Driver fortsatt å lurer på hva jeg skal ha inn i drivhuset.
    Det er jo ganske så åpent, ingen veggplass til å
    henge så mye på. Skal nok få opp litt hyller, men skap
    er det verre med. Men et eller annet kommer nok på plass
    før helga tenker jeg.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  3. Her har dere virkelig fått til mye på liten plass! For noen herlige farger og fine møbler! Takk for titten! :)

    SvarSlett
  4. Så koselig!
    Skjønner godt at du trives der, ja! :-)
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Utrolig fint, her hadde jeg også gladelig tilbrakt søndag etter søndag. (",) Det minner meg om gleden ved å innrede og ominnrede sukkehuset gang på gang. Heller ikke så stort, men utrolig koselig. Nyt Drengestua!

    SvarSlett
  6. Så vanvittig koselig! Her kan du virkelig kose deg, det hadde i alle fall jeg gjort! En regnfull kveld med tente stearinlys her er nok balsam for sjela, vil jeg si ;) Det gamle kjøkkenbordet er supersjarmerende.

    Ha en god tirsdag!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med drengestua, kjempefin ble den!! Dette blir en fint sted å være, så flott det ble innredet med alle de lekre bruktfunnene dine!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Vet du Marit-----dette be bare fantastisk og som ut av mine drømmer - og sikkert dine! Så herlig innredet med sjel og sjarme,- riktignok som forventet :))))
    Kose deg masse,masse her - og så gøy å se deg i blogglandia igjen da - hadde ikke fått med meg det jeg!
    Spent på om det ble noen loppefunn i dag???
    Toveklem .)

    SvarSlett
  9. Helt fantastisk Marit :) Her blir man bare glad av å gå inn. Du har virkelig sansen for dette, rett og slett en FRYD!

    SvarSlett