mandag 21. september 2015

Bruktfunn igjen...

Har jo en lidenskap for gamle ting,
som dere vet. Og på fredag var jeg en tur på Ekebergmarkedet.
Det resulterte selvsagt i noen funn. 



Boksen her med logoen til Christiania Dropsfabrik på lokket
har så herlig slitt grå patina. Den måtte bli med hjem til meg selvsagt.
Blomsterpotten her fant jeg på den lokale bruktbutikken.
Jeg liker slike gamle kobberblomsterpotter så godt, og denne var både
stor og skikkelig fin synes jeg.


En kurv til å plukke frukt eller poteter i fikk også
bli med meg hjem fra Ekeberg. Har ønsket meg en sånn lenge,
så dette var et funn jeg er veldig fornøyd med.



Både den røde sukkerboksen og den grønne kaffeboksen
snakket rett til hjertet mitt og jeg klarte ikke la de stå igjen der, selv om
jeg nok etter manges mening har mer enn nok bokser fra før. He he.
Men sånt bryr ikke jeg meg om veit dere. Det man liker 
har man alltids en plass til tenker jeg.


Da ønsker jeg dere en god ny uke
full av muligheter og fine øyeblikk. Kos dere.
Klem fra meg.

5 kommentarer:

  1. For noen herlige funn du har gjort! Klart man har plass til det som taler til hjertet :)

    SvarSlett
  2. Flotte bruktfunn- og den kaffe boksen er helt nydelig. Elsker den blåfargen :)

    Ha en fin kveld og fine dager

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Masse flott. Har sett bilder fra (funn fra) Ekebergmarkedet på flere blogger. Skulle ønske det var nærmere...

    SvarSlett
  4. Ååååå Marit kan nesten ikke se meg mett på desse bildene!For noen vakre kupp du har gjort og så fine bilder.O nytelse altså!!!! Slev har jeg fått akutt lyst tl lage høstkranser og henge på en dør som ikke en gang er oppe,så jeg må bare finne på noe heeeelt annet så jeg ikke går helt bananas her,hihi!
    Misunner deg muligheten til å stikke på markedet bare sånn uten videre,- av og til skulle man bodd litt nærmere hovedstaden !
    Godt jeg kan kose meg med dine bilder og rapporter ihvertfall!
    TOveklem )

    SvarSlett
  5. Åh... smeltet jo helt for den sukkerboksen jeg ...
    Ha en fin dag !

    SvarSlett