onsdag 9. september 2015

Drengstua kommer i Lev Landlig.

Ja dere leste riktig i overskrifta.
Lev Landlig har vært på besøk og fotografert.
Så det lille huset vårt kommer på glanset papir, men ikke før
til neste høst. Så det blir lenge å vente...



Journalist Lise Mari Stang Jacobsen og fotograf Helge Eek på det øverste bildet.
På bildet over her ser dere at Lise sørger for riktig lyssetting av Drengstua.
Det var bare så inspirerende og morsomt å se hvordan de jobbet.
Dessuten er dette to veldig blide og hyggelige mennesker.
Ble litt latter i løpet av dagen kan man si...


Høsten er her og jeg må innrømme at jeg liker det.



I og ved Drengstua er det koselig både ute og inne.
Høres kanskje litt klisje ut, men akkurat nå er denne lille stua alt
jeg har drømt om... Kan ikke ønske meg mer.




Her ble det Hummer og Kanari som vanlig.
Takker hjerteligst for kommentarene dere legger igjen,
Jeg leser dem og legger meg dem på hjertet.
Da blogges vi plutselig igjen dere.
Stor klem fra Marit

3 kommentarer:

  1. Spennende. Og så morsomt.
    Ja den fortjener en plass i det bladet den da.
    Egentlig har du enda mer som kunne vært med der.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Hei! Så artig!! Drengstua er jo midt i blinken for Lev Landlig! Kjempekoselig og fin "nygammel" stue. Dere er så flinke! Lenge å vente på bladet men....spennende! Klem fra Jorid

    SvarSlett
  3. dette er gøy
    blir så spennende å lese
    du er så flink med bilder sjål også
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett