tirsdag 15. september 2015

Strikkede kluter og dårlig samvittighet...

Endelig skal jeg få bøtt på min dårlige samvittighet.
I vinter strikket nemlig herlige Anne med bloggen Garden and Angels 
disse flotte klutene for meg. Og jeg lovte så freidig at de skulle komme
med i et blogginnlegg...


Det skjedde jo ikke, før nå.
Men her i Drengstua passer klutene perfekt inn og de brukes.
Eller sant å si har jeg kun brukt en, fordi jeg 
synes nesten de er for fine til å brukes. Håper du etter lang
tid ikke har gitt meg opp Anne...
Jeg pleier å holde det jeg lover, og nå er de altså med her.
Skal slett ikke se bort fra at det blir flere innlegg
med kluter i hovedrollen heller.
¤¤¤¤
Riktig god kveld i regn og blåst
her fra Østlandet.





3 kommentarer:

  1. Herlige farger på de klutene.
    Nei det er ikke lett å bruke så fine kluter.
    Men det er nå det de er til.
    Flotte er de nå.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Så fint klutene passet inn ....
    Og dårlig samvittighet .....DET trenger du ikke ha !!!
    Det var jo en glede å strikke de til deg ... Og jeg forventet ikke å få et eget innlegg.
    Men koselig var det jo ...kjempefint bilde .

    Syns jo at drengstua ser så fantastisk og sjarmerende ut .
    SÅ koselig innredet !
    Men det blir lenge å vente på reportasjen .
    Du får kose deg innendørs i regnet og blåsten .
    Klem fravAnne

    SvarSlett
  3. Jeg drømmer meg helt bort jeg! :) Klem fra Jorid

    SvarSlett