onsdag 9. desember 2015

Julemåneden Desember.

Sånn skulle jeg vel egentlig ønske det var ute akkurat nå.
Men isteden er det grønn vinter.
Noen kuldegrader og litt snø hadde vært veldig
velkomment.



Jul blir det imidlertid okke som.
Har pyntet og kost meg i Drengstua og det er faktisk
takket være at det har vært så mildt.



Drengstua er nemlig ikke isolert og er ment å være et
sommerhus i den gamle hagen vår.
Men med både 10 og 13 varmegrader på dagen,
har det latt seg gjøre å pynte litt her til
jul også.



Jeg er over middels glad i gamle ting og har selvsagt
mer enn nok å finne fram av julesaker også.
Så nå fikk jeg virkelig et sted å sette fram det meste.
Takket være mildværet.



Hadde nok ikke blitt så pyntet her inne om kuldegradene
hadde kommet i like høyt antall som varmegradene.
Så må dere ha en riktig god førjulstid.

Marit


8 kommentarer:

  1. Herlig nostalgisk juelstemning hos deg, Marit!
    Ha en fin førjulstid:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Koselig i drengestua di.
    Ja det gjør ikke noe at det er litt mildt.
    Baksiden er bare at det er veldig glatt enkelte steder.
    Her er det ikke pyntet noe særlig verken inne elelr ute enda
    Man har ei litt rolig uke neste uke, så da
    blir det nok en mulighet for litt førjulekos her i huset også.
    Ønsker deg ei herlig førjulstid :)

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder med masse julestemning! :)
    Jeg har laget en uhøytidelig spørreundersøkelse på bloggen min i dag. Det handler om juletradisjoner og julefeiring i 2015. Har du lyst å være med blir jeg glad :)

    SvarSlett
  4. Masse julestemning hos deg uansett grader - du er utrolig flink til å få tingene dine til å skinne:) Klem og fortsatt fin førjulstid:)

    SvarSlett
  5. Beautiful and cozy pictures... Christmas is just around the corner. ;)

    SvarSlett
  6. Titter innom for å ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År og takk for det gamle.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Nydelig pyntet, flotte bilder som oser av nostalgi. Riktig godt nytt år!!

    SvarSlett