tirsdag 23. februar 2016

Det går mot vår.

Fikk bare sånn helt plutselig lyst til å ta fram
det gamle digitalkameraet å ta noen bilder.
Har bare brukt mobilen i over ett år nå og ville igjen
kjenne litt på det å holde et lite kamera i hånda.



Fotomodellen i dag ble kjøkkenbordet,
 med det som står der av dill og dall akkurat nå.



Så nå er bildene tatt på "gamlemåten" og
blogginnlegget er laget slik jeg gjorde før. Må nemlig innrømme
at bildene her på bloggen de siste gangene har vært 
resirkulerte bilder fra Instagram.


|

Om du vil følge meg på instagram finner du meg der også som @bruktogblandet.
Ønsker alle fine dager fremover og hvem vet plutselig 
er jeg på plass igjen med et gammeldags blogginnlegg igjen.
Det var nemlig gøy.
Stor klem fra meg til dere.

5 kommentarer:

  1. Koselig med et "gameldags" innlegg fra deg :)
    Jeg lager fortsatt alle mine innlegg med kamera
    og bilder som jeg legger inn på dataen.
    Er ikke glad i å bruke mobilen til blogging.
    Koselige kjøkkenbilder hos deg.
    Her er det lenge siden jeg har dillet og tatt bilder.
    Er nok inne i en periode der jeg ikke orker alt det dillet.
    Ønsker deg ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for en titt innom kjøkkenet ditt!
    Koselige og fine bilder!
    Ha en god dag!
    Klem fra Jorid

    SvarSlett
  3. Hyggelig rundt kjøkkenbordet hos deg:) Våren er rett rundt hjørnet, vi har en utrolig vakker dag her idag.
    Ha en fortsatt fin uke, Marit.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Veldig koselig på kjøkkenbordet ditt! Blomsterbuketten er nydelig og den passer så fint i kaffekanna.
    Artig med litt blogg innimellom all Instagram.
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det. Med mye gammelt og fint.Har fulgt med på bloggen din lenge. Synes det er mye koseligere med et blogg innlegg enn Instagram.
    Hilsen Inger

    SvarSlett