fredag 26. februar 2016

Noen bruktfunn igjen...

Hadde tidligere en fast 
dag med innlegg om ukas bruktfunn.
Det er veldig lenge siden jeg har delt noen av dem
her inne på bloggen nå.
Håper dere er klare for noen etter en tørkeperiode...


Denne røde vekta fant jeg på NMS sin bruktbutikk på Roa. 
Den var så skjønn, at jeg måtte bare ha den.
Det er noe med gamle kjøkkenvekter og meg. Klarer ikke
helt å gå fra dem liksom.


Denne superkule brødboksen fant jeg også 
på samme butikk. Hadde en maken tidligere, som jeg klarte
å kvitte meg med. Det har jeg angret på siden, 
så denne var klar for å bli med hjem
til meg.


Et lappeteppe fant jeg også på NMS sin butikk på Roa. 
Dette passer fint inn i Drengstua og er godt å sitte på ute i solveggen der.
Så klare fine farger på dette teppet.


 En kakeboks har det også blitt i det siste.
Slike ensfargede med sort skrift synes jeg er så stilige.
Har man først fått basillen med å gå på 
skattejakt i bruktbutikker og loppemarked da blir man
aldri kurert. Synes det er en topp hobby jeg.
¤¤¤¤
God helg og god skattejakt til dere 
som skal det. Blir ingen skattejakt på meg denne helga.
Men kjenner at jeg begynner å glede meg til
at årets loppemarkedsesong starter.




6 kommentarer:

  1. Å så mange fine godsaker :)

    Jeg fyker rundt på loppemarkeder og bruktbutikker i Spania om dagen.
    Må visst prøve å få til noen nye blogginnlegg om dette jeg også.
    Men hvis du går inn på Mor Inger`s Låve, så ligger det mye "snadder" der.
    God helg.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Prøvde meg innom "Låven" din. Men jeg er ikke på Face, så jeg så ikke så mye der.
      Siden blir sladda når jeg scroller. Men er sikker på at du har masse snadder der ja.
      Må være helt topp å være på markeder nedover i Europa. Kos dere videre.
      Klem fra Marit

      Slett
    2. Prøvde meg innom "Låven" din. Men jeg er ikke på Face, så jeg så ikke så mye der.
      Siden blir sladda når jeg scroller. Men er sikker på at du har masse snadder der ja.
      Må være helt topp å være på markeder nedover i Europa. Kos dere videre.
      Klem fra Marit

      Slett
  2. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it! Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and ll be right back
    Daniela
    http://glitzerkram-produkttest-and-more.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Du er en mester i å finne mye fint på loppemarkeder! Brødboksen og vekten var ekstra fine:)
    Ha en fortsatt fin helg, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Flotte ting - som vanlig når du har vært på jakt. (",) Det er vel sånn at man utvikler en god nese for godbiter, og leter der andre ikke ville sett etter.

    SvarSlett