fredag 18. mars 2016

Påskestemning i Drengstua.

Det er lov å si at det er Påske nå.
Påskeferien har begynt for dem som har det og det er 
Palmesøndag i overimorgen.



Jeg har fikset litt påske i Drengstua også.
Tenkte jeg ville dele påskestemningen her inne med dere.
Som jeg gleder meg til å bruke dette lille huset
utover våren og sommeren.


Gleder meg til våren får tint snøen og det
begynner å bli grønt og skjønt i hagen. Blir første 
vårsesong med Drengstua dette.



Da vil jeg bare ønske dere 
en aldeles nydelig påske. Jeg blir nok å finne her inne eller
rett utenfor her når jeg ikke er på jobb.
Kos dere alle sammen.
XOXO



5 kommentarer:

  1. Så koselig påskestemning du har laget! Ønsker deg god påske! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig påskestemning i drengstua .... Kos deg !
    Ønsker deg en fin og god påske !
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Koselig, håper det snart blir sol og varme. (",)

    SvarSlett
  4. Utrolig koselig påskestemning i drengstua, Marit! Ønsker deg og dine en god påske:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. De vakreste vårfarger hos deg - den drengestua di er bare helt til å spise opp:) Nyt resten av påska...

    SvarSlett