tirsdag 10. mai 2016

Fotoshoot hos Christiania Glassmagasin.

Heldige meg fikk lov å være med
Hverdagslykkelise, altså Lise Mari Jacobsen på fotoshoot.
Var så heldig å vinne en konkurranse hun hadde
om å gi det beste forslaget til en reportasjeidè. Skikkelig gøy.
Her har jeg vært så heldig å få lov å låne 
noen av bildene hun tok. 

Foto: Lise Mari Jacobsen

Fotoshooten var på selveste Christiania Glassmagasin
i Lille Grensen 5 i Oslo. Vi hadde tre etasjer med butikk å boltre oss i.
Her kunne vi velge og vrake i alt av det vi måtte ønske
å ha med på bildene. 


Det ble nesten for mye å velge i
med sååå masse fint og flott rundt seg over alt.
Det første bordet vi stylet var
dette 17. Mai bordet.


Her hentet vi en del saker fra avdelingen til Norgesglasset.
De har utrolig mange forskjellige fine produkter.
Norgesglasskrusene her med lokk er jo skikkelig kule.
Dere kan jo kanskje også tippe hva av "stashet" på bordet her 
jeg hadde med til shooten? He he.



Dette innlegget er ikke sponset av noen,
Bare synes det er kjempegøy å vise 
hva jeg var så heldig å få lov å være med på. 
 Jeg vil si tusen tusen takk til Lise for
at jeg fikk låne disse bildene av henne.

Om du vil se flere bilder av dette glade 17. Mai bordet
kan du sjekke ut bloggen til Lise hverdagslykkelise.no

Jeg skal legge ut oppskrift på brødet her i et senere innlegg.
Det hadde jeg bakt til ære for shooten. 
Skikkelig gøy å få mulighet til at en matstylist og fotograf 
 avbilder akkurat min mat. 
Hadde jeg vel aldri trodd skulle skje.
¤¤¤
Vi dekket flere bord.
Så det kommer flere innlegg.... Følg med. 
Ha en fin dag.

1 kommentar:

  1. Så morsomt da. Heldige du som fikk lov til å bli med på dette.
    Ja ser hva du hadde med deg. Les først at dere hadde funnet
    alt dere trengte i de forskjellige butikkene. Og da lurte
    jeg på hvilke butikker der som solgte de gamle tingene og maten:)
    For det så ikke ut som kunstig mat.
    Kos deg i sola :)

    SvarSlett