fredag 6. mai 2016

Nå må jeg rett og slett bare tipse dere om noe gøy.

Nå klarer jeg ikke å vente lenger.
Må bare få lov å si at det kommer en reportasje fra Drengstua mi
i det neste nummeret av Lev Landlig. Det kommer i salg
i butikk den 23. Mai.




Det er Lise Mari Stang Jacobsen og Helge Eek som har 
vært på besøk hos meg og jeg gleder meg skikkelig til å se noen
proffe bilder av kosehuset mitt.


Bildene her er tatt av meg selv og
det er ikke slik det så ut når duoen var på besøk her
i fjor høst. 



Har du lyst til å se Drengstua på glanset papir 
er det altså bare å løpe og kjøpe Lev Landlig når det 
kommer i butikkhyllene 23. Mai.
Om du ikke allerede har abonnert da, for da kommer
jeg faktisk dumpende ned i postkassa di.
Riktig god helg folkens.
¤¤¤

6 kommentarer:

  1. Det er nok ikke bare meg som har det bladet som favoritt, gleder meg ekstra til neste nummer! (",)

    SvarSlett
  2. Så spennende.
    Jeg får Lev Landlig rett i postkassa - er beste bladet ever.

    God helg :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Gleder meg til du kommer dumpende
    bed i postkassa mi. Skal lese og kose meg.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Så spennende - da er det bare å glede seg til bladet kommer i posten.
    Litt sånn utopi det der - å komme i et blad. :-)
    Blir moro å lese. :-)
    Ha en fin mandag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Så kjekt! Ds må jeg kjøpe! 😊

    SvarSlett
  6. Så kjekt! Ds må jeg kjøpe! 😊

    SvarSlett