mandag 23. mai 2016

Weeee. Jeg er med i Lev Landlig.

Tenk at i den nyeste utgaven av Lev Landlig 
som kom i butikkhyllene i dag mandag 23.05.2016 er det en
reportasje fra den lille Drengstua mi.
Det er nesten litt uvirkelig at dette lille huset har blitt så
populært på Instagram at det har funnet 
veien inn i et magasin også.



Her kommer det noen bilder
fra både ute og inne.



Er bare ett rom her inne,
men det er nok til at man kan senke
skuldrene og nyte freden.



Et sånt lite hus er gull verd,
når en trenger å koble av og bare være.
Jeg innrømmer gjerne at jeg
behøver det iblant. 


Siste bilde her er fra den dagen reportasjen i Lev Landlig ble laget.
En uforglemmelig dag for meg.
Tenk å ha fotoshoot i sin egen hage da. Var veldig gøy altså.
Journalist Lise Mari Jacobsen og Fotograf Helge Eek som var de
som laget reportasjen.
Så om du ikke abonnerer på Lev Landlig må
du løpe og kjøpe bladet nå Hi hi.
6 herlige sider fra Drengstua finner du der
om du har lyst til å lese og se mer.
¤¤¤¤
Marit



4 kommentarer:

  1. For et koselig lite hus.
    Nydelig!
    Skjønner godt at det fikk plass i bladet.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Ja jeg rakk så vidt å se på det
    før i reiste. Gleder meg til å
    studere det bedre når vi kommer hjem igjen :)

    SvarSlett
  3. Verdens fineste lille hus! Gratulerer med flott artikkel i Lev Landlig også!

    SvarSlett