mandag 6. juni 2016

Luksusloppis i hagen min.

Dette har jeg tenkt på i mange år...
Men har ikke tatt steget lenger enn til å planlegge det inni hodet.
2016 er året det skulle skje.
Jeg har rett og slett arrangert et slags luksusloppemarked
i min egen hage.
Med Drengstua som bakteppe.


Kanskje du trenger en retrolampe med bling.
Denne henger nå i Kirsebærtreet og venter på en ny eier.


Bokser, Løveglass, Norgesglass og litt div finner du også her.


Denne flotte vaskekommoden med Marmortopp
kan også bli din om du møter opp hos meg.


Litt småmøbler har jeg også å tilby.
Har jammen blitt en god del ting opp igjennom en 10-12 års
loppejakt og tråling av bruktbutikker.


Regner med at denne røde brødboksen får
bein å gå på i løpet av kort tid.


Speserisett er også alltid koselige å se på.
Kanskje dette gule her får et nytt hjem snart...


Gamle kofferter er også kule, 
og gamle kaffekjeler har en egen sjarm. 
Parafinkanner med herlig
patina kan du også få kjøpt her hos meg.


 Kjøkkenvekter har jeg også i litt ulike varianter.
De fleste virker helt som de skal.
Om du har lyst på noe av dette kan du jo møte opp
i Dæhlinvegen 65 på Lunner.
Jeg har Luksusloppisen min åpen tirsdag 07.06.16 tom lørdag 11.06.16
fra 12-18 alle dagene. 
Ikke sikkert dette skjer igjen før om 10-12 år til.
Det har tatt så lang tid å samle opp såpass med saker.
Kanskje vi sees.

Marit

7 kommentarer:

  1. Skulle gjerne ha vært kortere avstand!!, da hadde jeg kommet tvert! Så masse fint!!

    SvarSlett
  2. Klarte nesten ikke å se på bildene engang: Her var det mye fint, men akk så langt unna. (",) Lykke til med luksusloppisen (kjempegod idé), de er heldige de som kan stikke innom.

    SvarSlett
  3. Ja her var det mye fint. Så synd at det var denne uka.
    Jaja, ikke bedre tid neste uke heller forresten, hehe
    Men så mye fristene, Ikke det at jeg har brukt for noe som helst.
    Kunne vel nesten arr et lignende loppemarked selv,
    Håper virkelg mange finner veien til deg :)


    SvarSlett
  4. Du store verden så utrolig mye fint. Der skulle jeg definitivt ha vært. Lykke til med salget og god sommer.

    SvarSlett
  5. Å, jeg skulle så gjerne vært der.Heldige er de som kommer å får kjøpe av de vakreste gamle ting!
    Lykke til!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Åhh,så mycket fina saker, Marit!
    Hade vi inte bott så långt ifrån varandra, hade jag mer än gärna gjort ett besök hos dig...
    Lycka till!

    SvarSlett
  7. Der skulle jeg ha vært!
    Så mange ting du hadde for salg, håper salget har gått strykende :)

    SvarSlett