mandag 8. august 2016

Da hadde det gått en hel sommer siden sist.

Det blir sjelden til at jeg lager blogginnlegg
 om dagen.
Men nå har sommerferien gått og en liten 
oppdatering er på tide. 


Ikke at det er så mange turer og sånt å fortelle om, 
men det er i grunnen det jeg setter mest 
pris på med sommerferien.  Å ikke ha for
mange ting på timeplanen. 


Så jeg har kost meg mest hjemme. 
En skogstur har det blitt hvor disse herlige sauene
ville hilse på. De kom løpende mot meg og trodde
nok at jeg hadde med noe godt til dem. 


Været har vært mye bra, men det har også 
kommet en god del regn innimellom. 
Særlig nå siste uka. 
Man får velge å huske soldagene. 


En tur med venninner til fagre Helgøya på 
Hedmarken ble det da faktisk også.
En perle her på Østlandet. 


Jammen fikk jeg ikke ryddet litt på
låven også.  Det trengtes virkelig skal jeg si.
Hadde samlet masse loppefunn her, 
og de måtte omplasseres litt.  


Nå er første arbeidsdag her og
hverdager er nå engang de vi har flest av, 
så jeg ønsker dem velkommen.
Jeg satser også på at vi får flere 
fine sommerdager utover i August. 
Ha en fin sensommer.



4 kommentarer:

  1. For noen fine,klare og fargerike bilder her hos deg.
    Ser ut som du har hatt noen fine dager.
    Nyt kvelden.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. En sommerferie uten for mange faste planer er lykken! Heldig er du som har hatt noen finværsdager også. Jeg har talt opp to så langt i min ferie...

    SvarSlett
  3. Hei, så koselige bilder. Ja, det har vært en fantastisk sensommer og nå nydelig høstvær,
    Ha fine dager,
    Klem, Ida

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Går lenge mellom hvert blogginnlegg her nå gitt.
      Burde jo lage et innlegg om den fine høsten også. Hyggelig at du liker bildene.
      Hilsen Marit

      Slett