torsdag 27. oktober 2016

Høst snart vinter...

Det var jammen gått en stund siden sist igjen da.
Men nå tok jeg med kamera og gitt ut i hagen og Drengstua en tur.
Veldig lenge siden jeg har brukt noe annet enn
mobilkameraet faktisk.


 
Men nå passet det seg sånn at mobilen lå på lading
og jeg ville ta noen bilder.
Har nemlig tatt inn litt rødt i Drengstua i dag.



Det blir så hyggelig med litt rødt
inne nå. Snart november og da er det lov å
jule det til litt synes jeg.



 Denne krabaten her var også på besøk rett utafor her.
Flaggspetten er så vakker.
Foringssesongen er i gang, så fuglebrettet
er fullt hele tiden. Koselig å følge med
på trafikken der ute.


Nå må dere ha ei fin førjulstid også er jeg
plutselig, eller ikke fullt så plutselig tilbake her igjen.
Marit

1 kommentar:

  1. Så koselig at du er innom her igjen!
    Varme farger gjør høsten bare enda koseligere. Her har vi også begynt å fore småfuglene.Trodde ikke de var så sultene nå når det er så mildt, men jammen går det ikke med tre talgballer og endel brød på en dag! Må bare se å få kjøpt inn solsikkefrø til dem også.
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett