torsdag 10. november 2016

Det går fort mot jul faktisk.

Joda det er fortsatt liv i meg om dere skulle lure. 
Og nå i tida fram mot jul er det liksom litt ekstra
liv og leier'n her hos meg.  Det er nemlig "the most wonderful time of the year" i følge meg. 


Jeg liker atmosfæren nå og digger å pynte å fikse både her og der. Så på tirsdag når jeg hadde en fridag, da ble det litt "leking" i Drengstua. 
Den lille lysestaken måtte jo prøves ut. 
Gjenbruksjulepynt fra Gjenbruksbutikken funker som ei kule det. 


En annen ting som har blitt nesten tradisjon for meg og noen kolleger er turen til Storefjell på fagkonferanse i November. Tradisjoner er jo noe man forbinder med jula og tiden i forkant.


Deler bare noen små øyeblikk fra Storefjell og litt
hyggelig førjulsstemning fra Drengstua med dere. 
Reine julekortstemningen på fjellet nå.


Kjenner faktisk at lysta til å blogge litt igjen er på veg tilbake. Har noen lyst til å få litt juleinspo fra meg fremover så legg igjen et spor her please.
Så kanskje jeg er tilbake om ikke lenge med
 et nytt innlegg.
Ha det fint alle sammen.


2 kommentarer:

  1. Ja, jeg vil gjerne ha litt juleinspo fra deg! Blir glad hver gang jeg oppdager at du har oppdatert bloggen.
    Nydelige bilder fra Storefjell og så den lille "nye"lysestaken din da!
    Ønsker deg en riktig god helg!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  2. For en deilig stemning i bildene dine! Jeg begynner å glede meg, selv om regnet pisker mot ruten her hos meg :)

    SvarSlett