tirsdag 29. november 2016

Julestemningen er funnet.

Julestemningen kom dalende den. 
Det som gjorde susen var nok å få senket skuldrene og nyte
noen gode feriedager.



Med lavere hvilepuls kommer også
lysten til å fikse og ordne litt og mens jeg skriver dette
lille blogginnlegget her står det faktisk 3 stk Julekaker til heving.
Så da er julebaksten også i gang. Selv om jeg nok absolutt
 ikke kommer til å overdrive akkurat på det området.



Litt bruktfunn har det jammen meg
også blitt tid til i ferien. Fant noen fine gamle julekuler
og det røde store trauet på bildet ovenfor dette.
Akk ja. Da har man jammen ikke noe
å klage på i førjulstida.
Alt vel her.

Ønsker deg som leser dette også ei fin førjulstid.


5 kommentarer:

  1. For et deilig innlegg! Julestemningen er funnet og alt er vel :)
    Håper det fortsetter.
    Her er det hjemmelaget julekort på gang, så da kommer vel julestemningen etter hvert også hit :)

    SvarSlett
  2. Her var det koselig julestemning! Begynner å komme her hjemme også:)
    Ha en fin uke, Marit:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint at du fant julestemningen! Her forsvant den, men jeg håper den kommer tilbake snart.
    Ønsker deg fine førjulsdager!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  4. God stemning i Drengestua di.

    SvarSlett
  5. Kjempe fin julestemning hos deg, det smitter skal du vite ;)))
    Ønsker deg gode dager og velkommen inn på bloggen min.Endelig ble det et innlegg fra meg ;))

    Klem Klem

    SvarSlett