lørdag 18. februar 2017

Snart vår dere.


Lenge siden sist.
Glemmer liksom bloggen litt.
Ser at det interaktive livet tar mye tid og
da taper bloggen.  Det er liksom
Ikke så raskt å lage et
 blogginnlegg. 


Men selv om det er sjelden jeg blogger betyr ikke det at jeg har gått helt i dvale. 
Livet durer videre og jeg henger på. 


Akkurat nå har vi hatt noen fine vinterdager med strålende sol og knitrende snø under skoa.  
Herlig det, men jammen lengter jeg mot vår.
så jeg laget meg en skikkelig sommerlig bukett.   


Med våren kommer også loppemarkedene jeg er så glad i.  Og bruktfunn det er et gjennomgangstema her hos meg.  De siste funnene mine er denne kjekskrukka og kleshengeren. 


Flott ute om dagen.


Og Drengstua venter på vår.
Jeg lengter også etter å sitte her og 
pusle litt i hagen.


En liten julekule har fått lov å 
bli stående bare fordi den var fin akkurat der. 
Bytter kanskje ut den til Påske. 


Dette ble et usammenhengende innlegg,
men bær over med det.
Kanskje blir det bedre neste gang jeg kommer på at jeg har en blogg.

4 kommentarer:

  1. Hver årstid har sin sjarm, ikke minst denne når det begynner å lysne ute og man kan ane tegn på vår. Ser også fram til loppis-sesongen. :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fine bilder. Deilig sjokolade og søte blomster. Strålende sol, også Drengstua da.
    Den har sjarm. Jeg synes også våren er deilig.
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  3. Det er lov å spise litt sjokolade mens man venter på våren :)

    SvarSlett
  4. Dette var da et så koselig innlegg atte. Mugga som står i vinduskarmen på det nederste bildet synes jeg var kjempefin. Hadeland eller? Ser ut som en skikkelig gammel mugge.

    SvarSlett