fredag 17. mars 2017

Mars 2017

Da har vi passert midten av Mars og jeg kjenner 
at jeg har lopper i blodet. He he.
Altså direkte oversatt jeg gleder meg skikkelig
til årets loppemarkedsesong er i gang.


Så i den anledning slår jeg til å viser fram 
noen av månedens små bruktfunn.
Disse fine små glassene i "pulverglass" fant
jeg hos Adabruktbutikk på Hønefoss.


Og denne skjønne koppen her
fant jeg på Gjenbruksbutikken på Roa.
Må jo bare kjøpe noe så pent.


Så sper jeg på med et par bilder fra
Drengstua, som det nå faktisk går an å bruke litt
på dagtid når det er sol og finvær.


Dette lille hagehuset som jeg setter så stor
pris på kommer ikke til å stå ubrukt i år heller for å si det sånn.
Dessuten driver jeg med planlegging av et
Luksusloppemarked i hagen her i år også.
Det skal jeg komme nærmere tilbake til senere.
Blir nok i Mai eller Juni, men planlegginga er allerede i gang.
Sånn erfaringsmessig løper April bare av sted.
Så kan like godt begynne tidlig.
Så må dere ha det fint til 
neste gang vi blogges.
TAKE CARE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar